De Figueres al Món és un projecte de dinamització del talent i networking juvenil a Figueres i l’Alt Empordà. Busca retenir el talent local, compensar la manca d'atenció a l'excel·lència i crear sinergies que tinguin com a nexe la ciutat de Figueres. El seu pilar és una trobada anual oberta a joves entre 17 i 25 anys, durant les Fires i Festes de la Santa Creu.
"Repensant el benestar: d'on venim i cap on anem" serà el tema de la taula rodona moderada per la periodista figuerenca Gemma Alegrí.
Ponents: Miquel Rocahttps://www.rocajunyent.com/ca/equip/miquel-roca-junyent, Karina Gibert https://www.linkedin.com/in/karina-gibert-8418b033/ I Sonia Mulero https://www.linkedin.com/in/smulero/.
El final de l'acte serà un networking de 19h a 21h, entre els joves i les empreses participants de Figueres i l'Alt Empordà.
Organitzat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Figueres i el patrocini de Calygas, Vinyes dels Aspres, Amazon, Ceres Roura, Gosbi, Comas, Tax, Costa Construccions, Txot’s, Grup Eina, Garcia de Pou, Il·lustre Col·legi d'Advocats de Figueres, Col·legi d'Arquitectes, Fundació Salut Empordà i Grup Tramuntana.
Més informació: https://www.figueres.cat/actualitat/noticies/figueres-organitza-una-jornada-per-connectar-joves-estudiants-amb-empresaris-de-la-zona-per-arrelar-talent-i-impulsar-futures-relacions-professionals
El registre ha expirat